-->

onsdag 2 januari 2013

shine bright like a diamond.



har solen skinit på er också idag?
här på skånska västkusten har vi haft det fullkomligt ljuvligt.
så härligt att en promenad fram och tillbaka till stan var ofrånkomligt.
så fantastiskt att lovis bad mig hålla klaffen om jag sa "guuuud vad härligt väder" en gång till.

och promenaden.
det blev en dyr sådan.
för skinnbootsen jag spanat på länge (på fullpris) stod där på rea-bordet och skrek mitt namn.
i rätt storlek dessutom.
hur ofta liksom?
och det är precis en sådan sko som jag länge saknat.
festlig och vardaglig, grym till både byxor och kjol/klänning.
(och inbyggd platå i sulan så att vilken ovan högklacktjej som jag pallar mer än en timme, hehe) 

och handkrämen.
den var bara sådär fin, härlig och mjuk som man vill ha en handkräm.
och så var det givetvis en fantastiskt trevlig kvinna som sålde den också.
en sådan vill man ju bara inte missunna.

1 kommentar:

  1. Hej
    Vilka fantastiskt fina boots du hittat. Var har du köpt dom om man får fråga? Förstår att dom var svåra att motstå =)

    SvaraRadera