-->

torsdag 28 mars 2013

på besök hos oii.


föll som en fura.
snyggaste jackan från Scotch R'Belle


och det är printet är min favorit.
så otroligt fint, både till flickor och pojkar.
från mini rodini
  


en annan vårjacka som också fångade mitt intresse.
helt bedårande från Stella McCartney

oii designs gigantiska utbud.
detta ovan var mina absoluta favoriter när jag i morse besökte butiken på sockerbruket.
vilken otroligt inspirerande och kreativ miljö.
och då slog det mig att det är just i en sådan kreativ miljö jag vill jobba i framtiden.
där tankar och idéer får flöda fritt.
där man sitter och jobbar vid samlat bord, dricker kaffe och tillbringar dagarna i en lokal fylld av juveler till kläder.

vart denna framtida arbetsplats blir återstår dock att se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar