-->

söndag 22 december 2013

sommar mitt i vintern.


det är verkligen (!) härligt att mitt i detta decembermörker kunna blicka framåt och tänka på shorts och t-shirts. att i huvudet få sätta upp olika sommaroutfits utan att behöva vänta ett halvår innan de kan tas i bruk. 

jag är så taggad på sol, bad, värme, shopping och äventyr. att förhoppningsvis få med sig en lite annorlunda nyans på denna gråblå vinterkropp med mig hem. låta håret får bli lite solblekt och med lite färg i ansiktet kunna gå osminkad utan att skrämma iväg hela grannskapet. jag vill ha värme ända in till benmärgen för att riktigt tina upp.

men framför allt så vill jag kunna gå i sandaler igen.
bilden av denna outfit tar jag med mig och inspireras av i miami. 
hoppas nu bara vi får fint väder också :)

T-shirt / T by Alexander Wang, shorts / vintage Levi's, sandal / Joie shoes, clutch / MBMJ, solglasögon / le Specs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar