-->

torsdag 12 juni 2014

att fira varje sommarkväll.



v a r e n d a sommar, samma visa. jag vill unna mig efterrätt, glass och massa annat gott varje kväll. bara för att det är sommar liksom. någon som är likadan? som också känner att varje sommarkväll är värd att njuta av och därmed bör firas lite extra. nåväl, ska försöka komma igång med träningen också bara sen känns det mer okej ;)

jordgubbarna var tydligen slut i affären så nu kom L precis tillbaka med en stor påse naturgodis och choklad. som sagt, värt att fira v a r e n d a sommarkväll, haha. och till helgen har jag bestämt mig för att baka då vi ska bort till kusinerna. är sugen på en pavlova men har aldrig provat att baka det innan. men bilderna ovan ser förbannat lovande ut så det här receptet tror jag att jag allt att jag utgår ifrån iaf! slurp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar