-->

söndag 31 augusti 2014

softsöndag.








god förmiddag söndag.
jag sitter fortfarande i mjukiskläderna framför nyhetsmorgon och utanför är vädret gråare än gråast. min familj har nästan precis lämnat och mina planer var idag träning, men då jag känner ett tryck över bröstet och svaghet i kroppen så avstår jag. jag stannar istället hemma, struntar i att byta om, och sätter igång en kakdeg. om regnet upphör kanske jag kan sträcka mig till en promenad bort till affären, men annars är planerna att fixa naglarna och lyssna på podcast. eller kanske läsa en bok. helt okej en söndag, och planen klingar fint i mina öron men vi får väl se hur långt jag kommer innan rastlösheten bryter ut ;)

vad gör ni denna söndag? 
någon som sitter inne på ett härligt recept för middag ikväll? kan tänka mig att lägga lite tid på detta idag. dels för att överraska lovis som varit nere i skåne men också för att jag, som sagt, har rätt mycket tid över.

inspiration i form av bilder från min pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar