-->

tisdag 16 april 2013

inte långt kvar.



äntligen börjar de behagliga temperaturerna ge med sig.
nog för att det typ blåser storm i göteborg, men det är inte de där kalla och råa vindarna som förr.
och solen gör sig mer eller mindre ständigt påmind.
hoppas det håller i sig till helgen då familjen kommer.
då tänkte jag inviga första glassen det här året och då måste man ju ha sol ;)
(den planen gick nämligen i stöpet den här helgen då det inte var soligt) 

men vad som inte stoppade mig trots molnigt väder var dessa espadrillos ovan.
i ormskinnsmönster kommer de bli en hit i min garderoben så fort det bara blir liiite varmare ute.
coola va?
och tydligen verkar ju espadrillosen/arna (plural?) vara på storingång det här året.
kanoners tycker bekvämligheten själv.


vad jag dock missade var den här modellen.
alltså den bara skriiiiker mitt namn, gör den inte? :)
får visst bli två par spanska tygskor den här sommaren.
inte mig emot.

skor/zara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar