-->

tisdag 15 april 2014

med små steg.


med små steg börjar jag snart inta arbetslivet. 
eftersom jag börjar min tjänst i början av juni, dvs precis efter examen, kommer jag nu framöver att börja min upplärning en dag i veckan. det känns stort och samtidigt lite overkligt. har nog inte riktigt förstått att det är ett riktigt jobb, och inte bara ett sommarjobb där jag ska vara några veckor i sommar. imorgon börjar jag så smått och jag är laddad till tusen över att få lära känna både systemet samt mina kollegor.

idag och i detta nu sitter jag däremot och tar tio minuter kaffepaus innan smattrandet på denna datorn fortsätter. axlarna, nacken och huvudet värker. känner att den där stunden i soffan, precis innan läggdags, känns extra efterlängtad idag. och kanske att jag borde ägna några minuter åt stretching också. 

hoppas ni har en fin tisdag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar