-->

torsdag 11 september 2014

cali - hell yeah!


nu åker vi!
jag kan inte fatta att denna dagen redan är här. jag fick ju den här resan av lovis i examenspresent i början av sommaren, och då kändes det som en evighet till avfärd. men nu alltså, nu åker vi! jag är pirrig, förväntansfull, spänd, nervös, flygrädd och så himla exalterad för vad som väntar där på andra sidan atlanten. det enda (!) negativa är väl då att jag missar den megahypade 60-årsfesten för lindex, men vad är väl en bal på slottet... den är kanske glömd och begraven (eller inte) lagom tills jag kommer hem, hehe.

med tanke på att vi ska åka runder en del i usa så kommer jag inte ta med datorn, vilket jag först hade tänkt. det lär med andra ord bli lite tyst här framöver (såvida jag inte hittar någon dator att säga hej ifrån), men på instagram kommer jag förmodligen uppdatera till förbannelse. @paulinawallentinandersson. och när vi väl är hemma igen lovar jag att bjuda på bildkavalkad.

så tills dess - bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar