-->

torsdag 30 oktober 2014

många bollar i luften.



heeeej!
många bollar i luften idag, i dubbel bemärkelse! den här dagen har gått i ett. från jobbet i morse och nu nyligen har jag placerat rumpan i soffan. jag har efter jobbet lagat mat, ätit, överlämnat en klänning till en vän, tränat, packat, slagit in paket, duschat och ja, nu sitter jag här. var på ett nytt pass idag, body attack, och jag vet i tusan om det verkligen var något för mig. alltså, jag HATAR armhävningar och detta skulle man göra i en hel låt. jag tror jag gjorde två stycken, och precis lika mycket som jag hatar armhävningar så hatar jag att vara dålig på det jag gör, så ja... inte mitt pass kanske, haha! hon som höll i passet var också en riktig gaphals och trots att hon skrek så hörde jag inte ett skit av vad hon sa. nej usch, inte ett skönt pass, haha. 


och snart är alltså denna arbetsvecka också slut. förstår mig inte på det, hur snabbt tiden bara springer förbi! imorgon åker vi ner till skåne för att fira mamma och jossan som har kalas på lördag. ser förutom detta även fram emot lugna dagar, promenader vid havet, massa fika och god mat, och såklart mys med familjen.

förlåt för aningen suddiga och brusiga bilder, men bättre än inget tänkte jag. ny kofta från lindex som jag bara fullkomligt älskar!

1 kommentar: