-->

onsdag 12 november 2014

glitterforbreakfast.se

TACK FÖR DEN HÄR TIDEN BLOGSPOT!
jag väljer att byta portal då jag under en längre tid tyckt att blogspot varit lite för oflexibelt för mig, och tyvärr har jag inte fått någon vidare respons när jag kontaktat dem heller. tröttsamt och i sin tur oinspirerande! jag vill kunna ändra layout och design när jag själv känner för det, precis som vi ibland tycker om att förnya oss med nya kläder (nåja, inte så ofta kanske). jag vill kunna inspirera och ha en blogg osm är rolig att titta in till då och då.

men innan jag hälsar er välkomna vill jag bara förklara att sidan är under uppbyggnad och den är INTE (!) i enlighet med vad jag önskar. det var helt enkelt svårare än jag trodde! men ni vet, ibland är man bara så ivrig att komma igång så det får helt enkelt vara så.

välkomna till glitter for breakfast

puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar