-->

måndag 20 maj 2013

monday you bastard.




hello monday.
känner mig så seg och orkelös just nu.
plugget går åt fanders och motivationen har gömt sig på ett riktigt bra gömställe.
ligger i soffan med datorn på magen, inväntar att påbörja kvällsmat.
första tentan om en vecka (helt sjukt att jag inte är mer stressad), nästa på fredag.
därefter går vi in i juni månad och några dagars ledighet innan sommarjobbet tar fart.
juni kommer dock innefatta födelsedag, midsommarfirande och mallorca också.
ser verkligen fram mot sommarlovet, men kan inte riktigt fatta att det är här så snart.

usch, vissa dagar alltså.
ska se om jag får med min partner-in-crime ut på en promenad efter maten.
såhär kan jag inte hålla på.
någon nytta får jag allt se till att göra.


skor/zara, short/levis, bomberjacka/lindex, collegetröja/luddes, neonrosa spetstopp/gina tricot

1 kommentar:

  1. ... du är så fin!

    och jag hoppas att dina t-shirts säljer riktigt riktigt bra!!

    kram, u.

    SvaraRadera