-->

måndag 6 maj 2013

ointressant.



hej på er och förlåt för att ni fått vänta.
jag har bara haft zero inspiration och känner väl att jag hellre låter bli att blogga än att posta ett ointressant inlägg.
nåväl, nu lär väl detta arta sig i ett onintressant sådant bara för det :)
tillbaka i göteborg och för första gången den här läsperioden har ångesten för skolan tagit fart.
fram tills nu har jag liksom inte pluggat ett skit, rent ut sagt.
och såklart kommer det ifatt en till slut.

nåväl, ointressant var det här.
jag vet att jag hade frågan uppe tidigare, men snälla, svara igen.
vad vill ni läsa om här inne?
jag antar att ni är trötta på one in a million, haha.
det är inte jag :)
(har pysslat med det i 3 timmar nu, och väl dags att ta tag i skolan så hamnar jag här)
så tänkte jag skulle uppdatera er lite. 
nu finns  tröjorna hos två återförsäljare: jlevau-shop och oii design.
wihoo!



och något annat som jag också gör när jag undviker plugget: nätshoppar.
senaste beställningen föll på dessa spetsbyxor ovan...
vet inte riktigt vad som flög i mig, hehe.
äsch, matchat till en sportig tee kan det nog bli bra.

nä ni, nu har jag nog skrivit mitt mest ointressanta inlägg någonsin.
ville ändå bara kika in och visa att jag lever.

peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar