-->

fredag 30 augusti 2013

last friday of summer.

en bild som verkligen fastnade hos mig.
skulle vilja printa ut sånna här bilder själv...
åh!
höstens coolaste jacka från DAY Birger Et Mikkelsen
bomber i ny tappning!
fast jag har redan köpt ny vinterjacka. Och där gick de jack-pengarna :)


trots mitt elände kring att jag fortfarande väger 5 kg mer än förra sommaren,
så är det ju trots allt fredag, haha.

heeeej!
En fredag som kanske inte känns lika kul som de andra. Det är nämligen sista fredagen på sommarlovet och det är med lite blandad förtjusning jag åker tillbaka till Göteborg på söndag.
Jag älskar göteborg, men jag älskar också hemma :) Och jag känner att hösten utan L kommer vara väldigt annorlunda.

Nåväl, inte ska jag gnälla för detta. det ÄR ju ändå fredag! :)
Ska alldeles strax köra till Mormor för att äta frukost och därefter ska jag tvinga mig ut på ännu en löprunda. Varför ser jag inga resultat? Jo, för att jag kanske inte drar ner tillräckligt mycket på vad jag stoppar i mig. Simple as that! Och fredag idag, inte dagen att börja dra ner på sötsaker direkt om du frågar mig. Det får bli nästa vecka, haha! Men faktiskt? Ska man inte kunna unna sig på helgen om man håller en sund livsstil med bra mat och motion på veckodagarna? Fy för vad trist annars...

pic 1, 2, 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar