-->

söndag 1 september 2013

1st of september inspiration.





Nu hade jag vissserligen köpstopp, särskilt efter att jag shoppade både i torsdags och fredags utan lov, men ett besök på zara hade jag gärna gjort. Det finns så otroligt mycket fint, men att inspireras kostar ju inget, tack och lov. Tee'n skapar ju dock oerhört ha-begär så iofs, det här med att inspireras kan ju visserligen bli rätt dyrt i slutändan ;)

Älskar gråsvarta jeans och rekommenderar alla till att investera i detta! Lite mer levande än helsvart och ett par snygga jeans räcker (nästan) gott och väl i höst. Ja, en varmare jacka och halsduk också kanske... Jacka har jag redan införskaffat för två veckor sedan så för min höstgarderob saknas (egentligen) bara en gosig halsduk och mössa. Oförlåtligt nog har jag kärat ner mig i en halsduk från acne som jag provade till jackan jag köpt. Men måste.hitta.något.mer.prisvänligt.

pics: zara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar