-->

tisdag 3 september 2013

på banan igen.

 

sådärja.
då var man så smått på banan igen efter en sommar som bara sprang förbi.
egentligen har jag inte mycket schemalagt här på Chalmers då jag läser en kvällskurs och en distanskurs via textilhögskolan i Borås, men jag har bestämt mig för att hänga en del i skolan ändå. hemma får jag ingenting gjort och det är skönt att veta att man gör något vettigt med dagen.

idag på förmiddagen står lite fix inför kommande exjobb på agendan. och så ska jag försöka spåna på en kommande vårkollektion för one in a million (ja, jag missade hösten men det har helt enkelt inte gått ihop i sommar). lunch med en god vän, därefter eftermiddagsträning och ikväll middag med en gammal kollega från USA.
yes, kan nog leva med en och annan frivillig förmiddag här i biblioteket.

hoppas allt är bra med er och att ni kommit igång som ni ska.
för visst är det rätt skönt med rutiner trots allt? :)

almanacka/bookbinders design, datorfodral/MBMJ, pennskrin/ordning & reda, anteckningsbok/lagerhaus, mobilfodral/h&m, hörlurar/urbanears

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar