-->

onsdag 4 september 2013

så fort kylan smyger sig på.




 


inte nog med att vi fick den bästa sommaren på länge. vi har dessutom fått turen med en riktigt lång sådan också. så, det är inte för att det i detta nu är läge med vinterjackor och mössor, men snart så lär väl kylan komma smygandes (eller kanske rent utav pang på), och därför tänkte jag tipsa om några fina ytterplagg som jag stött på.

på Lindex finns en hel drös med fina täckjackor i olika färger som är perfekta innan den ordentliga vintern är här. Likaså fungerar H&M's blå bomberjacka (hur cool?) perfekt nu till hösten, men också till nästa vår som vårjacka. det bästa av allt är dock priset, 99kr!

inför den ordentliga kylan vill jag tipsa om två fantastiska mössor. de är så söta att jag nästan vill köpa på mig dem inför mina framtida barn, men nej, det ska jag inte göra. den svarta med tofsar likt öron kommer från Mini Rodini, och den stickade grå för mindre barn/bebisar kommer från Mini A Ture. för att värma kroppen tycker jag att parkasen från Mini Rodini med svart päls är så cool. den passar ju dessutom både pojke och flicka, och sånt vet ni ju att jag gillar! :)

pics: 1, 2, 3, 4, 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar