-->

fredag 4 oktober 2013

fredagslunch.



jag lovar. jag försöker verkligen (!) plugga men det är precis som att hjärnan liksom går på helgledighet redan innan frukost om fredagarna. fattar inte att det ska vara så svårt att få hjärnan att koncentrera sig åtminstone till kl 16!

nåväl. jag och jennie tog lunchen ute på stan idag. på ett av mina favoritställen dessutom - Beijing8. det var dock inte bara vi som var dumplinggsugna, men vi hade tur och fick ett bord väldigt snabbt. därefter drog jag mig hemåt och hamnade alltså här (har försökt plugga, ville mest säga det igen). jag har hoppat i mjukiskläder, druckit kaffe och ätit 1,5 kanelbulle trots att jag egentligen inte var sugen på det. men är det kanelbullens dag så är det! och snart ska jag svira om igen för AW med några vänner. fast, inte för att jag förtjänar det egentligen. har ju (som sagt) inte fått gjort ett vettigt piss sedan frukost (och givetvis inte innan den heller). men men...

tjingeling och THANK GOD IT'S FINALLY FRIDAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar