-->

söndag 11 maj 2014

in love with the idea of some time off.


moodboard inspiration: in love with the idea of some time off. and the idea of a new short haircut. also, i'm in love in so much interior that i can't neither afford nor have space for.

söndag.
om tre söndagar är jag färdigutbildad. hur sjukt är inte det?
ändå sitter jag och tycker synd om mig själv, för att jag än en söndag sitter och skriver på vårt arbete.

det har varit några hektiska veckor på sistone. först en vecka i london (vilket såklart var väldigt trevligt!) och sedan kick-off på marstrand. även roliga saker kan bli tunga när man har mycket att stå i, och för mig är det viktigt att få några dagar hemma och landa innan nästa sak drar igång igen. men det verkar inte finnas så mycket tid för det just nu. jag vet inte när jag gymmade sist. eller lagade mat. vet knappt heller när jag umgicks med vänner eller såg min familj. men jag vet att det finns tid för allt det där inom kort.

ska snart dra mig hemåt iaf, tack och lov. då har jag tänkt mysa några timmar i soffan med L, äta god mat och titta på några avsnitt av någon trevlig serie innan det är dags att möta kudden, ny vecka och ännu en måndag igen. suck.

1 kommentar: