-->

onsdag 21 maj 2014

längtan.


man blir ju alldeles lycklig inombords när det är såhär fint väder! nu längtar jag efter några välförtjänta lediga dagar (som visserligen knappt existerar) och att få spendera en heldag utan att tänka på ett enda måste. läsa en mysig bok, dricka något svalkande, äta glass vid havet, grilla och sedan få somna helt utmattad av all frisk luft. jag ska ju jobba hela sommaren, men några dagar och såklart på helgerna, hoppas jag på att få njuta ordentligt. det är jag värd efter 5 år på universitetet. och en resa mot slutet av sommaren alt. i början på hösten kan jag också tänka mig :) 

en varm sommardag som denna hade jag inte tackat nej till klänning/h&m, hatt/lindex och skor, som jag förbannar mig själv för att jag inte köpte i London, från dune.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar