-->

onsdag 29 oktober 2014

Blir tokig!


godkväll!
sitter och blir tokig för att jag inte är kapabel till att ändra utseendet på den här bloggen! om ni bara anar hur länge jag velat friska upp den här sidan! från första början trodde jag det var något innerligt fel på mig, men jag börjar faktiskt mer och mer tro att det kanske är något med min version av internet browser och blogger som faktiskt inte är tillräckligt kompatibelt. för det ska ju bara vara att klicka på en ny textstil, precis som jag gjorde när jag byggde upp den, men icke sa nicke. någon som känner igen samma problem? man ska väl för sjutton inte behöva starta en helt ny blogg för att kunna "börja om från början"? blir fullkomligt galen! och utan mat i magen blir det klart ännu värre. så nu tänker jag strunta i detta och ställa mig vid spisen istället. får se om jag lyckas behärska det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar