-->

söndag 25 november 2012

instaweekend.

mina fina ljusstakar som jag fått av farmor, och så en lilja som inte riktigt vill slå ut.
första julklapparna är inslagna.
det blir svartvitt tema i år.
vinternatt.
månen har fått konkurrans av alla tända ljus.

och lägenheten har fått sig en omgång nya ljus och blommor.
härnäst är det julstjärnorna som ska upp.

instaweekend.
en helg som mest gått i vilans tecken.
huvudvärk, ömma bihålor och en utmattad kropp.
och ångesten över saker som jag borde gjort har gjort mig ännu mer matt.

julklappar har jag i alla fall nästan fixat färdigt.
inte alls min tanke men det bara blev så :)
 & så slipper jag jäkta efter det senare, när ännu mindre tid finns.
har bara några enstaka få kvar.

nu är julmusiken igång och pyntandet börjar.
därefter väntar en skön kväll i soffan,
och så hoppas jag på att veckan som kommer blir lite mer uthärdlig än den som var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar