-->

fredag 30 november 2012

morgonshopping.

chockrosa läppstift.
guldig liquid eye shadow.
ny mascara,
och sötaste mobilskalet ever.

morgonshopping på H&M.
hade inte alls planerat att gå eftersom jag inte känner att tiden finns.
men så bestämde min grupp att träffas vid 9 och i sista sekunde bokade jag en plats.
tanken var ju såklart att fixa en eller två julklappar, men så blev inte fallet.
utbudet på kungsgatan var faktiskt skrämmande dåligt, i alla fall om man jämför med butiken på avenyn.

nåväl.
det blir väl att jag får åka ner igen till helgen ändå.
men ut ur butiken kom jag som vanligt inte tomhänt.
äntligen, mitt favoritskal på 20%. 
Änglavingarna har ropat på mig sedan första syn,
men L skällde på mig sist och sa att jag inte behövde ännu ett skal. 
men nu så. hur söta är dem inte? 
helt oemotståndiga.
lite nytt smink som jag egentligen inte heller behövde följde också med i påsen.
(den där ögonskuggan har jag hört så mycket bra om, och mascaran är snaaaart slut)
så nu slipper jag åtminstone köpa det till fullpris.
och gratis frukost fick jag också.
så... lite värt den tidigare morgonen ändå.

1 kommentar:

  1. skalet! Vart hittade du det? perfekt julklapp till stella ; ) Kram

    SvaraRadera