-->

fredag 28 december 2012

2013.




 daily journal.
och med ett nytt jobb kände jag att det var dags att införskaffa en ny kalender.
en helårsalmanacka där alla viktiga saker ska få ta plats.
för att ge hjärnan en hjälpande hand, låta den slippa sitta inne på alla datum.

kom mig att minnas att jag sett en fin hos Tant Johanna för längesen.
och efter många sidor bakåt i hennes fantastiska blogg så hittade jag också inlägget.
typiskt nog så var jag sent ute.
den fantastiska kalendern från frankie press är slutsåld överallt :(

så nu fortsätter letandet efter en snygg, stilren, lagom stor kalender som håller för hela 2013.
tycker ju att de från de vanliga bokhandlarna är ganska så tråkiga.
så, om ni har tips på någon fin så hit me.

3 kommentarer:

  1. Den har jag också letat efter, eller nåt liknande. Så typiskt att den är slutsåld! Men hittar du nått liknande så lägg gärna ut det!!!

    Ha en god fortsättning, Jennie

    SvaraRadera
  2. har du sett den här https://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=2080201115 ??
    gillar min massor :D

    SvaraRadera
  3. Å också på jakt efter så du får gärna tipsa om di hittar någon :)

    blogg.inspo.nu

    SvaraRadera