-->

onsdag 12 december 2012

xmas & new years eve.

xmas 2012 

xmas & new years eve.
 minns ni tröjan jag skrev om för någon vecka sedan?
hmm.. det blev inget köp då jag valde att lägga pengarna på annat.
närmare bestämt på skor (älskar!) och klänning för jul och nyår.
är ju ingen högklackstjej, det ska ju erkännas, så platta skor (nåja, lite klack, haha) pimpade deluxe kändes som en väldigt bra kompensering.
dessa dansar jag i hela kvällen, utan ömma fötter.
& kommer ju i vilket fall ändå vara kortast på nyårsfesten.
så blir det när man väljer långa och ståtliga (och underbara!) vänner

nog för att det sved till lite extra hårt i plånboken, men oj vad nöjd jag är.
jag ser det som en tidigt tentapresent och en julklapp till mig själv.
hoppas nu bara att det passar.
hoppas hoppas hoppas.
har inte alls lust (eller tid) att skicka tillbaka det.

men frågan är när min beställning tänkte dyka upp?
det var mer än en vecka sedan jag beställde...


och så kan jag inte låta bli att tänka mig ballerinorna till en vit klänning i sommar
(ja ja ja, det är länge tills dess...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar