-->

fredag 7 december 2012

x-mas feelings have faded.

pic via hitta hem.
den där stjärnan triggar igång min kreativa sida.
en sån vill jag också göra!
pic via annixen and mechant design
finaste små adventsljusen från designporten.se

som bortsnöad.
helt bedrövad över att julstämningen jag skaffat mig nu är som bortblåst.
det hjälper inte att jag tänder stjärnorna i fönstret.
glöggen triggar inte heller igång.
suck.

därför ska jag och L spendera tidiga kvällen på Liseberg.
har man årskort så har man och lika bra att passa på :)
därefter blir det hämtmat och mys framför x-factor.
(och kanske att jag ger jul-kolan en chans, hehe)

så, en önska om att julkänslan infinner sig snart igen.
världens mysigaste känsla.
kanske kommer när jul-ouffiten som jag beställt anländer :)
guld, nitar, glitter, svart och spets it is.

fin fredag till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar