-->

söndag 9 december 2012

santa, if you really do exist.





 let's try.
det var ju några år sedan jag upptäckte att det var pappa eller någon granne som var tomten.
men fortfarande kan jag ibland tänka och tro (och hoppas!) att det faktiskt finns en riktig.
inte helt växt ur fantasin med andra ord.
& det vill jag inte heller.
för hur härligt är det inte att få tro på en så hjärtlig människa?
finns inte något mer magiskt än tron på tomten.
lite gott här i världen skadar inte :)

så, även om han är högt älskvärd kände jag att det var dags att sätta tomten mot väggen.
ett ypperligt tillfälle att kolla om han verkligen existerar.

please santa, ett par sånna här sneakers från Isabel Marant vill jag på julafton.
snääääälla?

(jag har storlek 37 men det vet du väl i så fall redan...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar