-->

lördag 8 november 2014

LÖRDAGSLYX



precis hemkommen efter en liten tur på stan med min lillasyster. vi hade ett ärende inom NK men fortsatte strosandet därefter och sedan avslutade vi med en mysig fika. älskar dagar som dessa, då man bara kan lalla runt utan några måsten. sätta sig ner för en kaffe när man känner för det. och så fick vi betat av några presenter som behövdes inhandlas, perfekt!

försöker nu råda bot på min huvudvärk som liksom inte riktigt velat ge med sig sedan igår mha lite vila och massa vatten innan min vän Anna kommer hit för tapas ikväll. så tråkigt tycker jag, att min huvudvärk nästan tas för givet eftersom jag har det så ofta. man har liksom vant sig vilket ju egentligen är helt bananas. suck. förresten, ni antecknar va? haha!


fin kväll till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar