-->

tisdag 4 november 2014

WISHLIST!

... 
hej i mörkret!
jag sitter ner för en kort stund och käkar lite mellanmål (riskakor med jordnötssmör och banan, bästa!) innan jag ska dra iväg till ett pass på gymmet. hade bokat in två stycken på raken, men känner att det blir alldeles för sent. kvalitetstid med ludde samt tid för att varva ner är lika viktigt för välmåendet! :) dagen har gått i ett. har hunnit uträtta ärende på lunchen samt handlat efter jobbet och nu ska jag alltså iväg igen. känner av att en heldag vid en laptop (och inte en riktigt skärm) har gjort sitt då mina axlar är uppe vid öronen och huvudvärken börjar komma smygandes..


och hallå där, i och med att vi nu befinner oss i november börjar det bli hög tid att klura ut julklappar (har faktiskt redan köpt några!). tycker nästan det är roligare att ge än att få, men ofta så tryter fantastin och då är det bra att ha börjat i tid. och med en mamma som förmodligen snart kommer börja fråga vad som står på min egna önskelista, så är det ännu en bra anledning till att börja kolla sig omkring redan nu. någon lyxig hudvårdsprodukt (för det unnar jag mig aldrig själv) samt något till lägenhetern är alltid passande. kläder är alltid kul (fast det har jag alldeles för mycket av redan), och isf något nyckelplagg som jag inte heller riktigt unnar mig själv. är sugen på ett bar rejäla boots, kanske ett par skinnbyxor och klassisk inredning som håller fram till att vi fått något större. 

sakerna i kollaget ovan hade inte suttit fel. bland annat lyxig handcreme från byredo, vinterkängor från isabel marant och t-shirt från lindex.  och sen kan man aldrig få för mycket ljuskällor såhär i vintermörkret. jag gillar fortfarande dessa glödlampor från granit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar