-->

onsdag 11 april 2012

flickan och kråkan.


organisera mera.
Ovan, en klädhörna som får mig att vilja riva ut hela min befintliga klädavdelning.
Jag har en garderob samt en klädställning likt ovan.
Någon ordning är där dock inte.
Ett kaos som heter duga skulle jag nog vilja säga.
Med en viss underdrift.

pics via PLAZA Interiör

Nu ska det bli ändring på den saken.
En tavla ska upp.
Och en ljusslinga av bollar ska jag hänga längs med garderoben som står intill.
Nya galgar ska införskaffas.
Vill ha sånna tunna, silvriga.
Och så ska jag lova mig själv att hålla ordning.

Har någon förresten en minsta lilla susning om vart jag hittar en tavla som ovan? 


Ja, det kan nog bli bra.
Man får försöka göra vad man kan av det utrymme och de knappa resurser man har.

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, söta! Hittade den där tidigare idag genom en vän som tipsade. Så fina! Måste nog beställa :)

    SvaraRadera
  3. Tack söta du! Blev kanelbullar hihi, alltid lika smarrigt!

    SvaraRadera