-->

måndag 16 april 2012

workspaces.

pics via my pinterest and ilgusto

workspaces.
Inspirationen tryter när allt man ser om dagarna är samma dokument på datorn.
Vi pluggar på bra men irritationen stiger och humöret svänger bland oss alla.

Jag saknar bloggen och inspirationen.
Den enda lilla gnutta inspiration jag finner just nu är gällande workspace.
För det är i ett sådant s p a c e  jag vistas 24/7 och det är riktigt deprimerande.

Men i något av ovan arbetshörnor,
ja där hade jag nästan med glädje suttit dag in och dag ut.
Stilrent, fint och ljus.


Tänk vad omgivningen egentligen påverkar oss.
Här sitter vi på pinnstolar och lutar armbågarna på söndriga plastbord.
Det enda som är nått så när fancy är väl våra macbooks då. 
suck.

Dags att fortsätta.


1 kommentar:

  1. Hej mitt lilla hjärta! Förstår att det är kämpigt emellanåt men som du vet kommer det att löna sig. Du är superduktig! Kämpa på bara, snart är du i mål! Pussar från mammi

    SvaraRadera