-->

fredag 20 april 2012

overdose.


pic via Pinterest (rumfortva)

hope.
Det finns hopp för oss.
Knappt synbart men ändå där.
Detta kandidatarbete kommer ta slut.
Försöker intala mig det. 
Även om det långt ifrån känns så.

pic via etsy
pic via House of Philia

 Söta kuddar i form av stjärnor.
Älskar färgmixen som är sådär härligt dov.
Och de nyinkomna kuddarna från DAY.
Fullkomligt älskar.
Speciellt den med zickzack :)

pic via google (search for: give me all your luvin)

pic via Wisuella

inspirationen på topp.
Eller helt enkelt bara på väldigt låg nivå.
Beror på hur man ser det.
Ja, det lät ju nästan som att det där nyss sagda inte alls gick ihop.
Det jag menar är att jag inspireras av allt.
Och detta kan bero på brist på annat.
Min gilla-nivå är låg.
Gillar allt.
Allt är roligare än skola.
Förstår ni vad jag menar?

svart, vitt, stjärnor, ord, klena skrivstilar.

Och så fullkomligt älskar jag Madonnas front cover till give me all your luvin'.
så sjukt cool.
så grymt snygg!


Nu packar jag snart ihop.
Ska gå och träna och sedan äta choklad tills jag spyr.
Nä, givetvis inte (don't you worry).
Men det är fredag idag vilket innebär godisdag.
Och jag har givetvis redan tjuvstartat med tio (kunde inte motså) geishabitar till kaffet.
 

1 kommentar:

  1. Fin fredag till dig och trevlig helg! Och tack för dina fina kommentarer hos mig.

    SvaraRadera