-->

fredag 27 april 2012

outfit ★ leo & sculls.



tjena godingar.
redo för en låååång "today's"?
Med extra tid hemma i morse hann jag knäppa av både en och två bilder.
Bra och mindre bra sådanna.
Här följer i alla fall ett bildregn.
hope you'll like it.



Ville i alla fall mest visa mina nya jeans.
leolover.
Och mitt nya armband från Fashion Against AIDS.
Massor utav döskallar ihop med träpärlor.
It's just lovely.
Ett till mig och ett till L.
Som ett kompisarmband.
Eller ja, snararare ett kärleksarmband :)
gissa vem som var mest förtjust över idén?

let's continue...

tja!

 

jeans/H&M, skor/converse, tshirt/weekday, skinnjacka/london, armband/H&M-fashion against aids, skärp/zara.



fin fredag fina.

2 kommentarer:

  1. nice!
    exakt sådana döskallar har jag med ju. massor av!!! fick idéer :).
    kram//jennifer

    SvaraRadera