-->

tisdag 7 februari 2012

arbetsmarknadsdag och bankett.




CHARM idag.
Chalmers Arbetsmarknadsdagar.
Jag ska stå företagsvärd för IKEA
(och tänkte äta massvis av semlor som serveras gratis i loungen)
Ska försöka knyta lite kontakter också, givetvis.
Inte bara semlor.

Ikväll är det sedan finfin bankett för över 200 personer.
Både företagsrepresentanter och sen vi då, vi som hjälper till.
Mörk Kostym var klädkoden och jag hade köpt en ny klänning.
Provade den igårkväll, gillade den inte alls.
Kaos.

Så jag googlade idag.
Förstod att det gick lika bra att bära tvådelat.
Så, även om jag gärna burit en vacker klänning så får det bli kjol för min del.
Den ovan närmare exakt.
Det är lillasysters så ibland är jag mer än väldigt glad över att hon också bor här.

Ett svart linne, löst istoppat, höga&grova skor, kavaj.
Röda läppar, röda naglar.
Guldiga smycken.

Det blir bra och det ska bli så in i vassens kul!
Kvällen fortsätter in på småtimmarna så jag tror jag snor en sovplats hos M.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar