-->

torsdag 23 februari 2012

.the cutest little thing



Om jag haft en liten tulta.

Då hade hon fått dessa två bodys på momangen. 
Den randiga med rosett kan vara det sötaste jag sett på länge.
Vill nästan köpa den bara för att. 

Rädd för att söta/tuffa saker inte kommer finnas när det väl blir dags för mig.
Känner ni också så ibland, att ni måste köpa på er fall i fall?
Eller är det jag som är knäpp? ;)

(I värsta fall får jag väl starta mitt egna klädmärke och designa fram lite schysst kläder, hehe)

Bodysarna ovan blir om möjligt ännu sötare med en liten jeanskjol eller ett par tuffa jeans till.
Fast ett par rultiga små ben är nog ändå det sötaste av allt.

Och vad passade bättre än att starta denna dag med ett flickebaby-inlägg.
Stort grattis V & D. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar