-->

tisdag 21 februari 2012

.neon details

pic via moa og kaffekoppen

Våga sticka ut.
Lite neon sätter den perfekta touchen på möblemanget.
I lagom mängd, såklart.

skitballt.


pic via vosgeparis
pic via pinterest (emmasdesign)
pic via vosgeparis
pic via pinterest (emmasdesign)

Cerise och gult faller mig mest i smaken när det gäller detaljer,
men nu tror jag det får räcka med inredningsprojekt.
För ett tag i alla fall, hehe.

Kanske en liten färgglad tejpbit här och var.
Köpte faktiskt just ett neonrosa igår :)

2 kommentarer:

  1. hej fina!
    snyyyggt. men det vågar inte jag :).
    du, mejla mig ang armbandet förresten. om du fortfarande vill ha. tänkte att jag nog kan ordna ett till dig :).
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  2. paulie, nu testar jag igen! det handlar inte om googlekonto för det har jag. det är mer den texten man måste bekräfta (bevisa att du inte är en robot..) skit svårt att se ju! nåja!

    nej inte polissnack men jobb snack! jag kan skriva på fb till dig, puss!

    SvaraRadera