-->

söndag 19 februari 2012

vårinspo. part 1


Accessoarer.
Ett snyggt skärp kan göra mycket.
Sätt det på sniskan så blir det ännu fiffigare.

pics the fancy

Långklänning.
Numera ett måste i varje garderob.
Sjukt snyggt, sjukt bekvämt.
En i grått vill jag ha.
Fint med svarta detaljer till.

pic via pinterest (amelialw)

Ränder.
Slitna svarta jeans.
kombinationen svart & vitt
Allt ovan tilltalar och inspirerar mig


pic via convoy

Skjortor.
En snygg skjorta till ett par slitna jeans - mums.
prickigt är fint, men så även stjärnor.




nagellack.
Ingen som säger att det måste vara färgglatt till våren.
(även om jag ofta faller för just den frestelsen)
Ett chanel vill jag ha.
Bara för att burken är snygg.
Ytligt, jag vet.
  


pic via pinterest

t-shirts
 söta toppar lyfter vilken nederdel som helst.
grafiska och enkla print är favoriterna denna vår.
helst blandar jag neutrala färger med en och annan färgklick.

pic via weheartit

kombinationer
slående kombo detta.
En randig skjorta och en glittrig clutch.
fullkomligt älskar blandningar av material, färg och mönster.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar