-->

lördag 18 februari 2012

rosor och döskallar



Mycket förtjust i min ärmlösa skjorta som jag fick av lillasyster i julklapp.
Jag hade i och för sig valt ut den själv, men ibland är det bäst så.
Tack tack tack i alla fall.

Använder den till festliga tillfällen utan kofta, och till vardags med.
Det finns ett stort hål i ryggen (det ska vara så)
Och mönstret är lite vagt, men det är i alla fall rosor och små döskallar.
Tror jag :)

Nu inväntar jag Anna och sedan även Cilla.
Ikväll blir det pizza, godis och melodifestivalen.
(nog mest som bakgrundsmusik)
Och en dos skitsnack såklart.

Trevlig lördagkväll!

Många inlägg idag.
Ibland är man allt på humör.

Och ja, I hate taking picture with the iPhone.
Ska önska mig en riktigt bra kamera i födelsedagspresent.

1 kommentar:

  1. Super fin blus! Jag tror jag kopierar rakt av :)

    KRAM

    Ida & Nike

    SvaraRadera