-->

måndag 20 februari 2012

.weekend trip


"looloooon" in mind.
 (så sa Lulli när hon var liten. Till London alltså. Lilla älsklingen) 


Imorgon bokar vi en långweekend till London.
Jag och fem andra tjejer.
Jag har tjatat läääänge på L om att åka på minisemester men han är alldeles för trogen skolan ;)
Vill inte "skolka".
Fast så var väl jag också under mitt först år. Lite mer obrydd numera.
Så nu drar jag med tjejerna istället.
 
Pengarna hade jag egentligen tänkt spara till sommaren.
Men what the f-ck.

2 kommentarer:

  1. GRYMT KUL!!! Nær åker ni vænnen? Inte den 30de mars hoppas jag før då SKA du in till mig :) ! PUSS

    SvaraRadera
  2. TJOHO! :) gud vad mysigt!

    (för övrigt hatar jag de här orden man ska fylla i när man ska kommentera. jag ser ju inte vad det står?!!???)

    SvaraRadera