-->

tisdag 14 augusti 2012

a white surprise is waiting.




åh, längtar ännu mer hem nu.
såklart till familjen i Landskrona men även till lägenheten i Göteborg.
till det som jag och Lovis har där.
även om nästan alla vänner är ute och reser/pluggar i ett år så ska det bli skönt att komma tillbaka.
till lilla götet

så mysigt att bara strosa på stan under en ledig helg.
slö-gå i Haga.
sitta ner och ta en kaffe, titta på folk.
 höra spårvagnarna plinga.
älskar det faktum att vi bor så centralt.
slippa vara bilberoende, som här. 

Och med det faktum att min kära svärmor har köpt en överraskning som väntar i lägenheten gör att jag ser fram emot det ännu mer.
ja, hon har redan avslöjat vad :)
Vita sängkläder.

wiiiiee, ja nu är det slut på mitt påslakan-tjat.
och tusen tusen tusen tack svärmor.
det ska bli så härligt att komma hem till sina egna möbler, till sådant man tycker om.

nästa projekt är nu en sänglampa.
bilden ovan påminde mig om att vi har just en sådan tavellist vid sängen.
varför inte sätta dit en klämlampa?

Och denna från hektar, som blivit väl omtalad, är både charmig och billig.



Så, ett slag för den kanske :)

pics via my pinterest - bedroom, ikea.

1 kommentar:

  1. Härliga bilder!! Jag svarade på din fråga om barnkläder längre ner:)

    SvaraRadera