-->

lördag 4 augusti 2012

the tory burch case.





 och så anlände då mina fodral.
väldigt nöjd med skalet ovan, fina färger och väldigt robust.

mitt andra skal skickade jag sorgligt nog tillbaka.
Det var en defekt på det och då tappade jag suget.
Betalar man relativt många 100-lappar så ska det tusan vara bra grejer man får!
 Så tillbaka med det men detta ovan behåller jag såklart.

Nu inväntar jag mina Martens också (förlåt för tjatet),
som troligtvis kommer i början av nästa vecka.
hoppas de är fina.
för jag har ingen lust att skicka tillbaka dem :)


dricker sista klunken kaffe nu.
(oh yes, jag sov till kl. 9 idag)
Strax väntar gårdagens runda på löpbandet och därefter lite utflykt.
Ska besöka Raleigh idag, huvudstaden i NC.
Lite museum och någon trevlig restaurang tror jag står på schemat.
Det är lite mer än en timmes körning, så ångest på den i detta fina vädret.

Men i morgon, då ska jag iaf lapa sol så det står härliga till.
Om 4 veckor är jag hemma.
bäst att passa på. 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar