-->

fredag 3 augusti 2012

outfit ★ about a pair of jeans.



godmorgon.
ville bara visa er bättre bild på jeansen jag bär idag.
(det är ju fredag).

Köpte de för några veckor sedan och det sved i plånboken.
Sedan dess har de legat i lådan med prislappen på.
Med ovissheten om jag verkligen behövde dem.

Efter många provomgångar ryckte jag lapparna förra veckan.
no exit.
och jag som annars avskyr kludd på fickorna och massa övertydlig sömmar är helnöjd.
snyggt till en enkel tröja upptill.
och så gillar jag att de är utsvängda.
mucho snyggt till sandaler 
(som jag iofs inte kommer använda länge till)

och ber om ursäkt för mitt trötta jag.
rufs i håret och sovgrus i ögonen.
jag ska fixa till mig nu.

Och vill också bara tillägga att den där blusen...
den har varit värd varenda krona, tusen gånger om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar