-->

tisdag 21 augusti 2012

röd, frustrerad & en bra dag.


godkväll (godnatt) i stugorna.
smått frustrerad över att min dator inte längre tillåter mig att titta på Suits.
är en hel vecka efter nu. 
åhhh...

förutom det, så mår jag bra.
har haft en smärtfri dag på jobb med trevlig hejdå-lunch för mig.
& äntligen fick jag hamburgare med exakt sådanna pommes jag längtat efter.
kolhydraterna nästan sprutade ur öronen på mig, haha.
men nedrans vad gott det var.

efter jobbet masade jag mig till gymmet.
avklarade nästan 7,3 km (vilket nog är 'i sträck'-rekord).
förvånad över mig själv.
jag som var så trött.
kanske gjorde de där kolhydraterna susen ändå ;)

·

Nu sitter jag bara här.
försöker som sagt få igång serien på dumburken.
ett glas diet coke och lite läsning.
sedan natti natti för P.
sista arbetsdagen i morgon för denna vecka.
sedan åker jag och en kollega till glassens stat ons-fre.

1 kommentar:

  1. Gullepaulie!
    Naaw ska bli skönt att få tillbaka dig på svensk mark snart igen <3
    Och jag måste bara säga att tycker det är så kul att du har börjat titta på suits!! Som jag försökte få er att börja kolla på den i julas haha. Det får helt klart bli en suitskväll i gbg om du inte redan har hunnit titta på alla avsnitten ;)
    Pussar från tess

    SvaraRadera