-->

torsdag 16 augusti 2012

pinterest overload.

så söta bilder som blev desto bätte tillsammans.
life is fun - yes it is.
men just nu händer inte så mycket här borta.
jag jobbar på och inväntar hemresa.
(har inget umgänge här)
men jag försöker roa mig bäst jag kan. ensam.
så jag ser fram emot att komma hem faktiskt.
det ska bli fun.

fastnade fullkomligt på pinterest ikväll.
sablar vad jag har pinnat.
ni som följer mig kommer sucka högt :)

Och innan dess har jag sprungit runder i ett shopping mall.
köpt jeans åt Lovis.
Och ätit kinamat, helt och hållet ensam.
stod dock inte ut och efter hälften bad jag om en take away box.
 inget kul alls att äta ensam.
åtminstone inte offentligt, haha. 


Nu ska jag försöka dra mig härifrån.
har lovat mig själv flera dagar i rad att sova tidigt men det blir aldrig så.
och inte idag heller verkar det som.

nåväl.
imorgon blir det löpning på lunchen.
hoppas inte det-som-känns-som-förkylning bryter ut mer.

sov sött.



1 kommentar: