-->

måndag 27 augusti 2012

outfit ★ from the pool to the mall.


osminkad sanning med klorfyllt hår.
när molnen intog hoppade jag direkt i kläderna och drog iväg.
ingen tid för dusch här inte.
den spar jag till nu ;)


ett: jag är inte så solbränd som på bild.
tänkte bara avklara det snacket innan ni stönar och ojjar er allt för mycket.
tycker själv det ser alldeles förträffligt bra ut.
men som sagt, detta är inte true color.
två: mitt hår lade sig ofrivilligt i sidbena idag.
i kind of love it.

fick några timmar i solen idag innan molnen drog in, tack för det.
Och när molnen sedan intog drog jag istället till ett mall och betade av en av tre (se nedan).
svarta nike free med vita detaljer - check.
simpla, enkla, klassiska.

Nu har jag pecis ätit kvällsmat.
spaghetti & köttfärssås.
en snabb dusch och sedan blir det film och min nya glass.
Death by Chocolate.
tror inte det kan bli mer P. över en glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar