-->

torsdag 30 augusti 2012

på mitt amerikanska vis.





mickan frågade mig innan idag hur jag på bästa amerikanska sätt skulle tillbringa mina sista dagar.
"jaa jooo, jag veeeet inte..."

Efter jobb (som för övrigt var en av de segaste hittills) åkte jag och köpte en extern hårddisk.
Är så rädd att min mac ska krascha vilken sekund som helst.
och jag skulle aldrig förlåta mig själv att bli av med alla bilder.
så det gjorde jag, men det var ju inte särskilt amerikanskt...

väl hemma fortsatte jag min packning.
lite kvar men det tar jag imorgon.
väldigt lite amerikanskt med tanke på att jag packar för att lämna landet...

men sedan
då spenderade jag kvällen på mitt mest amerikanska vis.
jag åt glass.

 såklart!

hade två oreo-glassar kvar i frysen och jag är en person som hatar att slänga.
särskilt mat, haha.
så det lär väl bli en imorgon också ;)
för jag måste ju se till att vara så amerikansk som jag bara kan nu, right?

och så blir man sådär dumt hög på socker innan man ska försöka sova.
men sova kan jag göra på planet.
i övermorgon.


1 kommentar:

  1. Hahaha! Sköna pics Pau ;)
    När du kommer hem vill jag ha en skype-session med dig. Så det så!

    SvaraRadera