-->

tisdag 21 augusti 2012

leo outfit for girls.



Vet i alla fall en liten tjej som var pirrig igår kväll för skolstarten denna tisdag.
kommer själv ihåg 'kvällen innan' - alltid lika spännande.
med nytt pennskrin fulladdat med nya pennor.
kläder framlagda och noga utvalda.

första dagen och få träffa alla kompisar.
känna doften av kapprum.
glada fröknar och hypertaggade klasskompisar.
mest spännande av allt var att få se vid vilket bord man skulle sitta vid.
och roligaste var att göra namnskyltar till sin röda plastlåda.

härliga småbarnsskoltider.
inga måsten mer än kanske 10 glosor på engelska :)
men annat blir det, hehe.


hade jag varit X antal år yngre (åldersnoja - hej), så hade jag valt detta.
och kanske till och med gjort klart för min kära mor att få bo i det hela terminen ut. 
det hade jag nästan tillåtet mitt icke-existerande barn att göra.


t-shirt/tuss, kofta/popupshop, leggins/lindex, skor/uggs. 



1 kommentar:

  1. du e för go p.
    tack snälla.
    och detsamma. du ger mig mycket energi vill jag lova.
    du är enormt kreativ och tror du bara på dig själv tillräckligt mkt så kommer det här med barnklädesdesignandet gå vägen. promise!
    kram//j

    SvaraRadera