-->

måndag 15 oktober 2012

barnrumsinspirarion.

bilder via min pinterest - kids corner

 lite mer barnrum.
Faster frågade om tips för min 1-åriga kusins barnrum som de ska sätta igång med.
och jag hjälper såklart gärna till med lite tips och råd :)

bloggade ju, för inte så längesedan, om barnrum i den dovare skalan (här),
men nu tänkte jag bjuda på lite mer färgstark inspiration.
fortfarande ganska så ljusa grunder fast med mer utstickande detaljer.
passande för en liten ettårig tjej tycker jag.
inte för barnsligt och inte för tufft.

och när jag ändå är igång så bjuder jag på två bilder som jag verkligen tycker om.
Från tjejen bakom bloggen Stil Inredning & Design.
Barnrummet tillhörande dottern Ellie har jag gillat från första stund :)
 


bilder via Stil Inredning & Design

och det här turkosblå skåpet är jag totalt kär i.
varför hittar aldrig jag sånna fynd?

hoppas något föll dig i smaken Faster.
och kanske någon av er andra också?

2 kommentarer:

  1. Jättefint! Snart dags för dig att skaffa kids märker jag...:)

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint! Älskar det blå drängskåpet!

    SvaraRadera