-->

måndag 1 oktober 2012

regn & rusk.

supercoola och garanterat dundersköna byxor från I Dig Denim.
& finaste koftan från theBRAND (älskar volangera!)

älskar jackan från Mini Rodini.
de grå uggsen kommer från zappo. Skönaste skorna som finns.

fin sweater med guldig dragkedja, också från Mini Rodini.


 höstkläder.
vädret utanför fönsterna kan inte bli mer deprimerande.
jag gillar hösten, men då pratar jag om den hösten där solen skiner och allt är vindstilla.

här i göteborg har det mest regnat, blåst, regnat & blåst sedan jag kom hit.
snart dags att använda vinterjackan och gummistövlarna har jag fortfarande inte letat fram.
vill liksom inte inse att tygskor och skinnjacka är förbi riktigt än.


har hitta några tuffa kläder till kidsen inför den här hösten/vintern.
kläder som enligt mig passar både flickor och pojkar.
kanon va?
(okej, sweatern från the BRAND är kanske mer för tjejer).

 hur cool är inte jackan?
goosh, varför görs den inte i större storlekar?
då hade den blivit min direkt.

allt, förutom skorna ovan kommer från Oii Barnkläder.


1 kommentar:

  1. Mini R gör verkligen skönaste kläderna! önskar att jag var grymt liten till växten eller hade en riktigt fluffig budget för barnkläder så att jag utan dåligt samvete hade kunnat frossa i deras kollektioner...

    //M

    SvaraRadera