-->

torsdag 4 oktober 2012

everything so grey.

gråa toner, visst är det vackert ibland?
men jag ser det hellre genom ett kamerafilter än genom fönsterrutan.
göteborg, varför så ledsen?

kanelbullens dag idag.
värt att fira, ellerhur?

sitter i biblioteket och regnet piskar utanför.
herregud, det har varit grått sedan jag kom hem från USA.
brukar det vara såhär?

vill i princip bara dra ett täcke över huvudet.
stanna inomhus och dricka te i mängder.
och äta kanelbullar, såklart.

nej, jag har ingen aning om vart jag är på väg för tillfället.
är som i trans och gör vad jag blir tillsagd.
hoppas, hoppas, hoppas att det leder till något gott i slutändan.

plugget är så omotiverande.
egentligen är det kul, ja, det är nog det.
men all stress gör att jag inte ser något alls.
inget är kul.

hade behövt gå på bio.
se en rolig film för att få skratta lite.
det kanske kan bli till helgen?
något kul måste jag göra.

hur söt?
den här baby-dressen vill jag ha på mig.
eller något liknande i min egen storlek.
tvådelat också förresten.
tanken på mig själv i en sparkdräkt... nej tack :)

och kallt är det också.
som om blåsten utanför tränger sig genom fönsterna.
usch, vad jag klagar.
men det är bara en sån dag.

kanske får bli två kanelbullar trots allt ;)

 

1 kommentar:

  1. du som älskar stjärnor som jag. skulle bara tipsa om ett par svarta skinnhandskar med små utskurna stjärnor från hm. så jävla snygga.

    SvaraRadera