-->

måndag 22 oktober 2012

motivation.

victoria övertygade mig om polon.
nu väntar jag med spänning.
hoppas den är så fin som den ser ut här.

fastnade för den stora kragen och att den är längre.
perfekt med endast strumpisar och tights till :)
och tuffa boots till det.
perfekta höstoutfitsen enligt mig.
bekvämt ska det vá!

yes, i'm alive.
tack och lov att tentan gick bra, för här har det nämligen redan inhandlats tentapresent :)
nog för att jag har en kvar, en svår jäkel på fredag, men nu firar vi det som varit idag.

härom dagen klickade jag alltså hem polotröjan ovan.
som en present och motivation till mig själv. 
har letat efter en stor och gosig sedan jag kom hem från USA men utan framgång.
den här från nelly har jag spanat på men var väldigt anti mot dragkedjan i halsen.
men, när jag till min stora förtjusning såg att den var såhär fin med kragen nedvikt (och fick förklarat för mig att den inte syns) så tog jag en chansning.
nu är jag spänd av förväntan.
ser fram emot att matcha med tunna strumpisar och mina dr martens.

och just ja.
ett mobilfodral blev det också.
detta har jag också kikat på länge och när nelly skickade "vi saknar dig"-mail, med 200 kronor i presentkort, ja då fick ju det här också följa med.
för den blev ju gratis helt plöstligt ;)

gud, så himla skönt att en tenta är över.
den här kvällen slappar jag gärnet, tar igen facebook, pinterest, bloggar.
imorgon ringer klockan igen och sedan väntar tre hektiska dagar.
på fredag eftermiddag skriver jag sista tentan och därefter tar jag tåget hem till La.
älskade familj, åh vad jag saknar.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar